Tuesday, February 20, 2007

 

Azam Tahun Baru

Hari dah 20/2/2007 semalam merupakan tarikh kalender masihi yang sudah 1 tahun genap mak aku meninggalkan aku...ALFatihah..

Dah lama aku tak masuk blog aku ni semenjak Taiwan Earthquake....entah kenapa hari ni aku nak sambung balik


Azam Tahun Baru aku tahun ini

1. Memperhebatkan lagi amal ibadat aku kepada yang Esa
2. Menggunakan sistem IT bagi menyenangkan kehidupan ku seharian
3. Menguruskan kewangan keluarga ku dengan lebih efisyen termasuklah merekod serta menyimpan bil/resit bagi tujuan analisa dan perancangan di masa hadapan
4. Mengajar anak-anak aku sendiri terutamanya matematik dan english....lebih-lebih lagi cara mereka berfikir
5. Dan lain-lain lagi....................

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?