Sunday, September 10, 2006

 

Uptown Kota Damansara

Tempat aku lepak dengan family aku last week,happening gak tempat ni, mula dibuka lepas pukul 11.00. Macam-macam ada. Aku pergi nak carik kura-kura untuk tambahan koleksi anak-anak aku.
Senang jer nak pergi:
Dari ProJET sg buloh [yang ada traffic lights] terus menuju ke Kota Damansara sehingga T junction - ada trafic lights kat situ. Lepas tu belok kanan dan terus, di sebelah kiri kita akan nampak PROjet lagi satu,sebelahnya ada Mc Donald 24 hours. Lepas tu jumpa traffic lights dan belok ke arah kanan - terus dan 1/2 kilometer dari situ disebelah kanan anda. Maka sampailah uptown kota damansara.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Comments:
ko ni main beli aje kura2. kura2 ialah salah satu endangered spesies tau. upton tu nmpk happening. aku pernah g uptown kat gombak. not bad la. satu hari nanti aku nak g uptown dsara dgn family aku.
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?