Saturday, September 23, 2006

 

Masa begitu cepat

Dah lebih kurang seminggu lebih aku tak menulis dalam blogku sendiri. Minggu lepas kedua-dua anak aku sakit, siap kena warded lagi. Alhamdullilah sekarang ni dah sihat.Lepas tu penat dengan Majlis Amal Kasih untuk mengutip dana sekolah anak aku. Kutipan setelah tolak perbelanjaan, lebih kurang RM 11 K dapat dikumpul. Habis malam amal kerja ofis pulak bertimbun-timbun, aku terlibat dalam sekarang ni dalam memastikan company aku compliance dengan FRS - Financial Reporting Standard yang baru dan banyak kerja ofis yang dapat aku selesaikan.
Banyak bende yang aku nak komen last week, antaranya rampasan kuasa di Thailand, kenyataan POPE yang tak faham sejarah, forum ekonomi yang aku attend kat KL Convention Centre, Kawan aku bercerai , pelancaran TVPAS.com dan lain-lain. Tapi tak ada masa. Anyway, Salam Ramadhan untuk pembaca blog saya dan maaf zahir dan batin.

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?