Sunday, August 06, 2006

 

Karnival buku Galeri Buku Nufair

Malam semalam selepas penat gantung banner, aku dapat SMS dari kawan lama tentang karnival galeri buku Nufair. Syarikat buku ni dah lama aku tahu pasal banyak menjadi penerbit kepada buku-buku yang berkonsepkan Islam. Since dah lama aku tak ke sana, aku pun berhasrat untuk pergi, ajak anak-anak aku, semua tak nak pergi. So aku pergi soranglah pagi tadi. Secara ringkasnya pelancaran disempurnakan oleh YB Dato' Seri Hj Abdul Hadi Awang. Presiden PAS. dan ianya terletak di belakang hospital tawakal.

Image Hosted by ImageShack.us

Bergambar orang-orang kuat Harakah
Image Hosted by ImageShack.us

Kedai HARAKAH yang bedekatan dengan Nufair
Image Hosted by ImageShack.us

Brochure Galeri Nufair
Image Hosted by ImageShack.us

Buku yang aku beli
Image Hosted by ImageShack.us

Buku yang aku beli kat anak aku
Image Hosted by ImageShack.us

Free Gift dari Nufair - million thanks
Image Hosted by ImageShack.us

wajah-wajah seronok dapat buku
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?