Sunday, August 13, 2006

 

Jahanam Yahudi Laknatullah

Image Hosted by ImageShack.us
Nota ucapan daripada draf yang aku buat sebelum ucapan menjahanamkan Israel di Surau Al Hidayah Saujana Utama.

Assalamualaikum warrahmatullah kepada sahabat-sahabat Islamku di Saujana Utama.

Salawat ke atas Nabi Muhammad SAW

Pertama sekali saya ingin menyampaikan berita gembira kepada sahabat-sahabat sekalian.

1. Berita gembira pertama, setakat semalam Kerajaan Israel telah kerugian sebanyak USD 1.2 billion iaitu kos membiayai kesemua kelengkapan perang dan walaubagaimanapuan projek membenamkan tentera Hizbullah masih belum selesaikan
2. Berita gembira kedua, 11 ribu struktur Israel telah musnah dan ini semua tidak diceritakan dalam internet atau TV termasuk IsraelTV – internet. Perang saikologi yang sedang dibuat menunjukkan bahawa Lubnan sahaja yang hancur.
3. Berita gembira ketiga, sehingga semalam 122 orang Israel terbunuh, 88 daripadanya adalah tentera yahudi. Dikatakan Israel mempunyai kelengkapan pertahanan antara terbaik dunia. Begitu memalukan.
4. Berita gembira keempat - beberapa komando Israel dah masuk ke Lubnan kalau tak salah saya minggu lepas lagi dan sehingga hari ni tak berita lagi pun. Mungkin dah ‘go to hell’ agaknya.

Kenapa ianya berita gembira bagi saya?

1. Tentera Israel melawan tentera Hizbullah bukannya tentera Lubnan. Hizbullah hanya satu persatuan, parti politik yang kerdil di Selatan Lubnan. Macam gajah lawan tikus. Macam Singapura lawan ABIM. Dan sehingga hari ini dah 31 hari dah masih tak dapat lagi menawan selatan Lubnan.
2. Mereka ni diberi kekuatan oleh Amerika, Britain dan Negara celaka yang lain pun masih gagal lagi berlawan satu kumpulan kecil yang tak mendapat sokongan saudara-saudara Islam yang lain.
3. Hassan Nasrallah masih belum dapat dibunuh oleh Israel walaupun mereka mempunyai teknologi canggih bukannya nya jauh sangat Hassan Nasrallah ni –beliau berada di sebarang sempadan sahaja.
4. Israel mula mengakui bahawa tentera Hizbullah bukan senang dikalahkan walaupun bagi saya Israel berperang cara pondan iaitu tembak jarak jauh, dengan ini saya yakin kalau perang darat atau perang gerilla confirm Tentera Hizbullah menang.

Seterusnya saya ingin menjawab persoalan-persoalan yang dimainkan dalam media massa.

1. Peperangan di Lubnan bermula dari tentera Israel diculik, nak beritahu sikit, apakah dia orang faham apa yang dia orang ni cakap. Mereka ni dah menculik lebih 9000 rakyat palestin dan terus hilang ke mana, adakah Israel ni bukan penculik sama? kalau bukan apa dia ? Bangsat betul
2. Lubnan sarang pengganas.? Pernah kah kita dengar Hizbullah ni pergi bunuh orang awam, bunuh anak-anak kecil, bunuh orang-orang tua. ? Orang Israel kalau ada kat Saujana Utama ni tolong check sikit. Jangan nak tipu kami orang Melayu Islam Malaysia.
3. Tentera Hizbullah dapat bantuan Iran dan Syria. Wei celaka Israel yang kau dok persoal perkara ni buat apa. Itulah namanya ‘Whats friends for?’ Yang kau tu dok dapat bantuan Amerika, infact aku tengok dalam CNN, peluru berpandu kawalan jarak jauh tiba di port di Israel yang dihantar oleh Amerika tu abende ?
4. Cakap pasal genjata senjata konon. Pirahhhh. Last week dah ada ura-ura. Tapi dok-dok cakap pada masa yang sama bom lagi Lubnan tembak lagi Palestin. Yang lebih bangsat lagi konon-konon tertembak orang awam, yang lebih barua lagi konon-konon terbom pulak askar PBB, yang lebih kelakar konon-konon bom tersasar sehingga melepasi semapadan Syria. Come on lah.
Kalau nak lagi faham, konon-konon nak berhenti rokok, tak nak beli dah. Tapi pada masa yang sama. Mintak kawan sebatang mintak kawan sepam. Bull shit lah

Ni di peringkat Saujana Utama, ada pulak yang kata, apa yang kita buat ni boleh buat apa? Bukan boleh sekat Israel pun….yang ni saya nak jawab juga.

Tahukah anda, kita semua termasuk di saujana Utama ini pun sudah di kepung oleh Israel?

Yang pertama media – CNN kepunyaan Wolf Blitzer – (orang Yahudi), ABC News kepunyaan Barbara Walters – (orang yahudi), Editor in chief Time kepunyaan Henry Grunwald (orang yahudi), New york Times kepunyaan Max Frankel - (orang yahudi)

Yang kedua sponsor terkenal Yahudi – Polo kepunyaan Ralph Lauren - (orang yahudi), Levis Jeans kepunyaan Levis Strauss - (orang yahudi), Starbucks kepunyaan Howard Schultz - (orang yahudi), Dell computers kepunyaan Michael Dell - (orang yahudi), Dunkin Donuts kepunyaan Bill Rosenberg - (orang yahudi)

Yang Ketiga DVD atau film yang kita dok tengok pengarahnya seperti Stephen Spielberg, Mel Brooks, Oliver Stone, Aaron spelling, Neil Simon semuanya Yahudi. Yang saya baru tahu pengarah RAMBO 1,2,3 ialah Andrew Vaina adalah orang Yahudi.

Yang Keempat dari segi perubatan jarum cucuk untuk perubatan ‘vaccinating needles’ direka oleh Benjamin Rubin, Vaksin polio di’upgrade’kan oleh Alert Sabin, Leukemia fighting drugs buat oleh Gertrude Elion, Vaksin untuk hepatitis B dijumpai oleh Baruch Blumberg, ubat untuk penyakit syphilis dibuat oleh Paul Erlich. SEMUANYA YAHUDI

Seterusnya technology yang ada sekarang dan akan datang seperti microchip processor dicipta oleh Stanley Mezor (Yahudi), Reaktor Nuklear dicipta oleh Leo Szilard (Yahudi), Fibre cable dicipta oleh Peter Scultz (Yahudi), sound movie di upgrade oleh Emile Berliner (Yahudi). Ini menunujukkan mereka ni berkeupayaan di masa hadapan.

Internet yang kita dok guna sekarang ni, Google – Sergey Brin (Yahudi) –
Operating system oleh Bill Gates pun orang Yahudi tapi Yahudi kelas kedua.
Bodohnya punya Yahudi, Yahudi pun ada grade 1, grade 2, grade 3 macam beras pulak bunyinyer. Itu pun belum saya menyenaraikan individu-individu berpengaruh di dunia hari ini.

Saya ingin mengingatkan orang Islam ada 1.5 billion orang dalam dunia manakala, orang Yahudi ada 14 juta orang dalam dunia,. Maksudnya 100 orang Islam hanya 1 orang Yahudi. Kalau di saujana Utama ni, kita ada 5000 orang mewakili 50 orang Yahudi sahaja.

Negara OIC sebanyak 57 negara mempunyai GDP bawah USD 2 trillion, Jepun satu negara saja mempunyai GDP sebanyak USD 3.8 trillion. Amerika syarikat mempunyai GDP 12 trillion dan siapakah dibelakang amerika syarikat.

Dengan erti kata lain, kita di Saujana Utama sekarang sudah dikepung tapi kita hanya angguk-angguk dan geleng-geleng sahaja.
[tambahan dari ceramah Utz Akil Hayy malam tadi] Saya tertarik dengan pertolongan seekor burung kecil yang membawa air dalam paruhnya yang kecil yang cuba memadamkan api yang membakar Nabi Ibrahim.

Saya ingin menutup, dengan mengingatkan kata-kata Sallehuddin Al Ayubbi pada 1187 masehi ‘ Untuk menjadi umat Islam yang berjaya, kekuatan ekonomi, kekuatan politik dan kekuatan ketenteraan tidak memadai. Benteng paling kebal kepada Umat Islam untuk selamanya adalah kekuatan perpaduan dan kekuatan AKIDAH.

Comments:
Nasib baik masih ada orang macam you atas dunia ni....teruskan!
 
Enjoyed a lot! used mercedes benz in germany
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?