Thursday, July 20, 2006

 

Pertama kali aku tulis surat kat menteri

Alhamdulilah aku berjaya gak menyiapkan surat untuk dihantar ke Menteri Pelajaran bagi masalah kekurangan sekolah di tempat tinggalku. Semuanya bermula sebab aku join meeting bersama PIBG minggu lepas, lepas tak semena-mena aku di calonkan untuk buat surat ni. Tapi walaubagaimanapun terima kasih atas komen dan pendapat bagi memperkuatkan lagi surat ni. Anyway, adik aku pun pernah tulis surat kat Dr Mahathir, yang bestnye Mahathir response surat dia.

Image Hosted by ImageShack.us

Comments:
Satu usaha yang murni Berlingo. Keep it up!
 
Rupanya surat ni u yang tulis.
 
apasal tak lengkap surat ni...patut masukkan specific school, SK Pristana & SK Desa Coalfield.....kan aku dah check, those school memang ada dalam list utk RMk9......kalu ada specific school lagi cepat diorang bertindak....

..anyway...moga dapat tindakan segera...dari Menteri...
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?