Wednesday, June 14, 2006

 

Pentingkah Blog ku ini ?

Minggu lepas ada seorang blogger tanya aku, kenapa ramai orang tak baca blog engkau sebab tak ada komen diberi ?
Jawapanku kepadanya - 'aku tak pandai nak invite orang suruh baca'
Blogger tu pun menjawab - 'kau komennya blog blogger yang lain nescaya dia akan komen blog kau !!! '

Bagi aku, sebenarnya tak penting untuk orang baca blog ku ini sebab kebanyakkannya luahan hati ku sorang, apa yang aku fikirkan, apa pandangan aku tentang satu-satu perkara, apa idea-idea baru ku, apa aku nak buat dan bermacam lagi. Kesemua adalah dari isi hati dan pemikiran ku sahaja. Bagi aku tak penting untuk orang lain baca. Blog ini hanya untuk kepuasan minda ku sahaja. Bak kata lain - nak baca, bacalah. Tak nak baca aku tak kisah. No problem

Comments:
Sendiri tulis sendiri baca.
Sound like you need some help.
Then again it sound like me.
I think it is good if you continue writting maybe ten year from now when you reflect on your writting you might want to jump out of the window.Ahh you wont do that you're too smart.
Isi blog itu dengan tulisan penulis.
I will read your blog from time to time.
 
Sendiri tulis sendiri baca.
Sound like you need some help.
Then again it sound like me and the many other block minded blogger.
I think it is good if you continue writting maybe ten year from now when you reflect on your writting you might want to jump out of the window.Ahh you won't do that you're too smart.
Isi blog ini dengan tulisan penulis.Menulis untuk rekod buat bacaan sekeluarga.
I will read your blog from time to time.
 
kalau boleh cerita ttg lcct tu perbanykkan skit...drp mula nak check in sampai la duk atas flight tu(cara-cara nak naik flight la lbh kurang)..apa yang kena buat bila sampai situ,beg nak kn letak maner...ini memudahkan seseorg yang kali pertama nak naik flight..thank u
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?