Saturday, May 13, 2006

 

O2

Banyak orang ada PDA, tapi ramai yang tak guna sepenuhnya.Bukan seperti boss aku, bagi aku setakat ini, dialah orang yang aku tengok pengguna PDA yang paling berjaya. Antara penggunaannya ialah calender interaktive dengan saudaranya serta alumninya, segalanya kerja pejabat dan peribadi, info terkini, baca surat khabar, download gambar dan pergi cuci gambar kat kedai, booking tiket, jadual bola epl, seria A, laliga dll, buat assignment 'master'nyer, record service kereta 'honda' dan lain-lain. Dan yang paling extreme sekali, dia buat kerja kat pejabat pun kadangkala tak guna komputer, guna PDA dia jer dan yang aku tak bleh faham kerja-kerja dia dalam format 'microsoft excel' pun dia boleh buat dalam PDAnya. Cuma dia kata kelemahan PDAnya yang berjenama O2 tak boleh access 3G. Selalu dia kata kat aku 'Kau belilah satu PDA, kau belilah PDA, senang kerja kau'
Memang aku nak beli,tapi ongkosnya tiada.

Comments:
wei.. borang ahhh citer pasal pda.. mana gambar PSS ni?
 
Very cool design! Useful information. Go on! »
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?