Friday, July 01, 2005

 

Aku sesat di PutraJaya

Aku berpeluang untuk ke Putrajaya baru-baru ni sebab ada kerja yang menantiku di sana, dalam perjalanan aku dapat merasakan dah lama aku tak ke sana. Tempat favourite ku kat putrajaya ialah Masjid Putrjaya, wetland, kawasan perumahan sekeliling, alamanda[belum pergi lagi]. So sampai sana aku pun nak pergi office yang nak di tuju. Dekat setengah jam mencari di kawasan area Kompleks Kerajaan, baru jumpa. Besar giler tempat tu. So aku sarankan sapa-sapa baru pertama kali nak pergi ke kawasan Kompleks Kerajaan di Putrajaya supaya dapat gambaran kasar kawasan tersebut sebelum pergi. Jangan jadi seperti ku.

http://www.i-putra.com.my/redirect.cfm?url=../devbank/parcel.cfm?id=12

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?