Friday, June 10, 2005

 

Terima kasih kepada mak ayah aku di PJ

Jutaan terima kasih kat mak ayahku kerana menjaga anak-anak aku pada kerana anak aku yang sulong cuti sekolah bagi penggal pertama persekolahan tadika tahfiznya. Lebih-lebih lagi perangai anak-anak aku yang suka menyepahkan semua barangan yang ada. Apa sahaja yang disepahkannya seperti barang mainan, peralatan masakan mak aku, buku-buku, surat khabar dan yang paling ekstrem sekali ialah menaburkan bedak di atas carpet dalam bilik tidur pada hari terakhir di rumah mak aku. Dengan kesabaran yang ada dicampurkan dengan keadaan ayah aku yang kurang sihat, aku doakan agar semoga budi mak ayah aku dibalas dengan Syurga yang paling tinggi dan yang terbaik. Amin. InsyaAllah
3 Jun 2005

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?