Monday, May 02, 2005

 

Suratkhabar habis cepat hari ini

Rasa macam hari Ahad hari ni, so macam biasa pukul 12.00 tghari tadi aku pun bersiap sedia nak ke kedai dekat dengan rumah ku nak beli suratkhabar. Sampai je di kedai sumua suratkhabar dah habis . Orang semua cuti, hari pekerja semalam. Dua tiga kedai aku pergi, habis licin. Yang ada suratkhabar menceritakan artis-artis, boring betul. So dalam perjalanan pulang, baru aku teringat boleh baca suratkhabar online . Macam mana aku boleh lupa pasal tu, aku rasa sebab cuti selalu aku beli suratkhbar. Lepas baca kat komputer ni still rasa tak sedap, sebab selalu baca kat atas katil, kat depan TV, kat luar rumah sambil menikmati minuman dan merasai angin-angin yang bertiup gembira. Walaubagaimanapun , yang penting info dapat……..yesssezerrrrrrrrrrr.
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Antara info menarik hari ini
1. LHDN hantar anggaran: Taksiran dibuat bagi yang gagal kembalikan Borang BE
2. Korea Utara lancar peluru berpandu ke arah laut Jepun
3. Ratu Dangdut Indonesia, Inul Daratista yang kehebatannya lebih bersandarkan goyangan pinggulnya beraksi di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur malam tadi.
4. Produk Baru: Nokia siri N sedia teknologi hebat
5. Dr Ibrahim Setiusaha Agung Baru FAM

Calo, nak tidur petang bersama anak-anak pulak yang hanya boleh dinikmati waktu cuti jerrrr. hehehehe

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?